onsdag 1 april 2009

Norge och Trysil.

I för en vecka sen åkte vi upp till Trysil, Norge med familjen och några vänner för att åka skidor. Vi åkte torsdag, fredag och lördag och det var helt underbart! Inte det bästa vädret, men det kunde ha varit sämre. Vi bodde ju på fageråsen, som är, enligt mig "den sämre" sidan. För det är blåsigt och jävligt för det mesta. Men det gick snabbt att ta sig till andra sidan av berget.

När vi kom hem på söndag kväll var jag hur sleten som helst! Jag tror att jag hann somna innan jag la huvudet på kudden. Sen var jag nog minst lika sliten och trött på måndagen, men det ändrades snabbt så fort jag kom till stallet. Stallet får mig att må bra och glömma allt annat. Red barbacka, så jag har fortfarande fint med träningsverk i ljumskarna (stavning..?). Idag blir det av till stallet igen, lika så imorgon. Då ska jag rida för Maria, eftersom Sara (Stars ägare) har gjort illa fingret. Det ska bli kul, eftersom jag inte har ridit så jättemycket för intruktör, förutom lektionerna på ridskolan.

Igår köpte jag min studentklänning, den som jag ska ha på fredagen när vi går ut. Gör fin, till och med så fin att jag köpte den i den minsta storleken som fanns kvar... Large, när jag egentligen har small... Men vi ska sy in den, då ska det bli bra. Måste hitta någon som är superhaj på att sy bara.

Tack och hej!

Inga kommentarer: