onsdag 25 mars 2009

Tisdag.

Idag är jag bara allmänt trött och sliten, det är nog fortfarande efter helgen skulle jag tro. Men jag var med Bea till hennes pålle idag. Jag red Freja så Bea kunde se henne från marken. Stundtals gick det bra, men underlaget i ridhuset är så mjukt och löst så det gick väl inte så bra skulle kunna ha gjort. Efter stallet var det fullt upp hemma med förberedelser inför Trysil. Jag, pappa och Emely gjorde bl.a lasagne, kycklinggryta och köttfärssoppa som vi ska ha med upp. Min lasagne blev väl sådär, haha.

Min Classeman är i Gbg på mönstring, så honom håller jag för tillfället på att sakna ihäl mig efter... Men imorgon hämtar vi honom i Karlstad, så då blir jag glad! Hela morgondagen går åt till att packa och greja, det ska bli så himla skönt att komma upp till fjällen!

Hejsvejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo jag såg dom.. han va väldigt uppspelt.. men det va VÄLDIGT mycket hästar där.. men han va inte dum eller nåt.. spände bara upp sig och skrek lite :D Han va jätte fin.
Vad gör du nästa helg?? MVH Sara