onsdag 18 mars 2009

Hästdag.

Eller ja, onsdag. Men häst passade in mer. Idag har jag bara bott i stallet! Åkte ut till Star halv 3, gjorde i ordning allt, sen tog jag ett pass i padocken. Jag tyckte att jag körde på rätt rejält, men han var inte ens svettig, inte ens liiite fuktig när vi kom in! Efter Star bar det av till Bali 100 meter ner på vägen. Hon hade energi till tusen! Herre gud. Vilket humör sen! På hemvägen ska hon ju i princip trava hem, men jag sa åt henne att gå saktare. Jävlar vad förbannad hon blev. Haha. Men det börjar faktiskt gå bättre nu när vi rider på snodden istället för gougen. Efter Bali bar det av till ridskolan direkt. Det gick så jävla bra! Fick jättebra beröm av Maria för min och Nisses sluta över diagonalen. Yey! Nisse är bara för söt. Eller ja, sötful. För han är inget praktexempel för arab direkt... Men han är söt på sitt vis.

Jag blir nere när du är nere. Du påverkar hela mig, hela mitt humör. Är du glad är jag glad, men när du är ledsen är jag också det. Jag älskar dig så otroligt mycket, men det blir jobbigt för mig med till slut. Men det blir bra till slut, jag lovar. Det kan ta sin tid, men det blir bra. Du klarar det här. VI klarar det här. Jag älskar dig, det vet du.

Inga kommentarer: