måndag 23 mars 2009

Helgen!


Helgen har varit bra, fast slitsam. Vi hade match både lördag och söndag, lördagen hade vi samling kl 07.00 och spelade borta i Torsby. Sen på söndagen spelade vi i Karlstad mot Hellton, OCH VI VANN! Vi vann Torsbymatchen också, med 21-25 och Helltonmatchen vann vi med 16-14. Happyface! Så underbart! Men jag är sliten, ändå så gymmade jag med Henrik och Malin idag och sne tränade nu ikväll. Men det är så himla skönt. Får ju återhämta mig ett tag sen, eftersom vi ska åka bort på Onsdag kväll till trysil.

Imorgon bitti åker Claes till göteborg på mönstring och lbir borta till onsdag kväll. Vi kommer hämta honom direkt i karlstad då eftersom vi åker upp till trysil då. MEN, det är lite av smått katastrof för mig, för jag har blivit så van att ha honom bredvid mig nu hela tiden när vi ska sova och när jag sen vaknar. Men nu under två hela dagar kommer jag få sova ensam... Det är faktiskt jobbigt måste jag säga.

Nej, nu ska jag sova och begrunda mina synder.

hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej.. va bara tvungen att komentera hästbilden högst upp.. gud jag trodde först det va star men insåg sen att huvudet va mindre och grejerna (sadel, träns) va fel :D haha och vändret med.. Men han/hon va väldigt lik :D//Sara